top of page

Daily Motivation Tips

Public·385 members

Fox-bidragsyter avbryter Louisville skytesegment med lidenskapelig bønn om våpenreform: 'jeg er syk og sliten'

En Fox News-bidragsyter kom med en lidenskapelig bønn om våpenreform under et segment om Louisville-skytingen.

Ted Williams, en tidligere Drapsdetektiv I Washington, DC, dukket opp På Fox News mandag ettermiddag.

"Etter det jeg forstår, hadde denne skytteren ringt en venn og sagt at han var suicidal og at han skulle skyte opp en bank. Hvis det er sannheten, tror jeg at vi igjen må se på hva som skjer i samfunnet vårt," sa han.

"Du vet, definisjonen av galskap er å gjøre det samme om og om igjen og forvente forskjellige resultater. For bare to uker siden sto jeg foran et kamera der du hadde noen barn, noen babyer skutt I

Tennessee med en person som forresten hadde EN AR-15. Og fra det vi har blitt fortalt her, hadde denne personen den samme typen våpen, " la han til. "Og når du ser på psykiske lidelser, hvis psykiske lidelser er involvert her, og det våpenet-det er en farlig blanding, og vi må gjøre noe i dette samfunnet.”

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page